Interní komunikace je klíčovým prvkem každé úspěšné organizace. Pomáhá sjednocovat týmy, posilovat firemní kulturu a zajistit, že všichni zaměstnanci mají přístup k informacím, které potřebují.
Správně nastavená interní komunikace:
Když interní komunikace nefunguje, víc mluvit není řešením – je potřeba mluvit lépe. A především naslouchat.
Nejčastější symptomy toho, že interní komunikace nefunguje:
Interní komunikace není o množství sdělení, ale o tom, jak jim lidé rozumí, co s nimi udělají a z jakého kanálu se k nim dostávají.
Nabízíme strategii interní komunikace na míru – žádné šablony, žádné fráze.
Během několikahodinového workshopu získáme pomocí interaktivních cvičení ty nejdůležitější informace a vhled do vaší firmy.
Různé skupiny zaměstnanců konzumují obsah jinak. Rozdělíme si vaše zaměstnance do cílových skupin tak, aby byla komunikace směrem k nim co nejúspěšnější.
Vytvoříme harmonogram a obsahovou strategii na míru. Připravíme komunikační plán, který zefektivní vaši práci.
Pomocí dotazníků, focus groups, monitoringu výkonnosti měříme úspěšnost komunikace a optimalizujeme na základě výsledků.
Provedeme analýzu spokojenosti zaměstnanců. Průzkumy a rozhovory nám ukážou aktuální stav komunikace.
Kombinujeme online i offline kanály, dle cílových skupin, které chceme zasáhnout.
Pomáháme i s implementací – nejsme jen dodavatel strategií. Protože tvorbou strategie to celé jen začíná. Pak nastává realizační práce – tvorba obsahu (ať už jde o videa, podcasty a videocasty, foto produkci, nebo redakční práci, jako jsou články, newslettery apod.), práce s komunitou a vyhodnocování. Nabízíme strategii interní komunikace na míru – žádné šablony, žádné fráze.
Tým se zvětšuje, mění se procesy a struktura.
Lidé potřebují porozumět nové situaci.
Komunikace nefunguje, lidé odcházejí.
Lidé nevědí, kde hledat informace.
Chybí srozumitelná komunikace hodnot a cílů.
Spokojení zaměstnanci = silnější značka zaměstnavatele.
Případové studie
Záleží na velikosti firmy a procesech schvalování, v prvních týdnech celou strategii připravujeme. Následně probíhá fáze implementace, ta může trvat několik měsíců. První výsledky se objeví obvykle do 4 měsíců od implementace.
V tom případě uděláme audit a zjistíme, proč nefunguje. Na základě výsledků auditu navrhneme funkční řešení.
Ne, přizpůsobíme se vaší infrastruktuře.
Máme zkušenosti s různorodými skupinami. Přizpůsobíme tomu tvorbu strategie.
Mohou to být například nejasnosti v týmech, konflikty mezi zaměstnanci, vysoká fluktuace. I to, že se objevuje „deset verzí pravdy“ a důležité zprávy se šíří přes drby.
Co u nás zaručeně získáte:
Žádné šablony, ale strategie přímo pro vás.
Nejen papír, ale skutečná pomoc.
Široké znalosti v oblasti marketingu a komunikace.
Strategické myšlení, zkušenosti napříč sektory, partnerství.
Pomůžeme vám ji nastavit tak, aby fungovala – lidsky, přirozeně a profesionálně.
Těmto lidem u nás interní komunikace nejvíc leží na srdci:
Strategy Director
„Každé firmě hledáme vlastní cestu, jak zrovna jí může komunikace fungovat – nejen na papíře, ale v reálném provozu a chodu firmy.“
Brand & Business Development
„Značka nezačíná na billboardu, ale uvnitř firmy. Pomáhám sladit komunikaci tak, aby lidé značce věřili a šířili s nadšením dál její pověst.“
Head of digital strategy & marketing
„Strategie není jen plán, ale nástroj, jak propojit lidi, obsah a technologie. Dávám komunikaci digitální řád, který má smysl.“