Amundi

Náš úkol

Průvodce pro začínající investory pro skupinu AMUNDI

Pro skupinu AMUNDI, evropského investičního lídra (dle majetku pod správou), jsme v roce 2021 vytvořili ilustrovanou brožuru cílenou zejména na mladé začínající investory. Knížka nazvaná INVESTICE NEJEN PRO BOHY s podtitulkem STRUČNÝ SLOVNÍK INVESTORA je naučným, ale zároveň zábavným a atraktivním průvodcem mladého začínajícího investora. Neobtěžuje přívaly cizích slov ani krkolomnými slovními obraty, vždy jde jasně a stručně k podstatě věci. Téma zpracoval lehkým a svěžím stylem autor Martin Kavka, texty jsme doplnili promyšlenými ilustracemi Lukáše Fibricha a o chytlavou grafiku se postaral náš art director Vláďa Trčka.

Cílem publikace je přivést k investicím i mladé lidi, zbavit je strachu či předsudků z investování, vysvětlit jim základní odborné výrazy, přiblížit fungování fondů a ukázat možnosti spoření formou pravidelných investic i se všemi případnými riziky.

Kniha vyšla v ambiciózním nákladu 1 000 ks, ale už na začátku roku 2022 jsme začali připravovat aktualizaci obsahu a dotisk v ještě větším nákladu. Rozjeli jsme také přípravné práce na mutaci knížky pro Slovensko.

O projekt se staral náš borec v týmu

O projekt se stará naše hvězda týmu:

Ditta Dvořáčková

Business Director

Reference

Report o udržitelnosti KB

#
marketingová komunikace

ŠKODA MAGAZÍN

#
tištěné publikace

Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

#
on-line aktivity

Banka Creditas

#
tištěné publikace

Costa Coffee Times

#
tištěné publikace

CarTec News

#
tištěné publikace

Report o udržitelnosti KB

#
marketingová komunikace

ŠKODA MAGAZÍN

#
tištěné publikace

Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

#
on-line aktivity

Banka Creditas

#
tištěné publikace

Costa Coffee Times

#
tištěné publikace

CarTec News

#
tištěné publikace