Škoda Magazín

První vydání
2021
Periodicita
2x ročně
Rozsah
68 stran
Náklad
40 000 ks
Náš úkol

Škoda Magazín přináší inspiraci i praktické tipy motoristům

Škoda Auto patří k nejvýznamnějším českým značkám, které si své místo na trhu dlouhodobě upevňují nejen kvalitou vozů, ale i komunikací směrem k zákazníkům. Pro tuto automobilku vytváříme zákaznický magazín, který přináší lifestylová témata, uživatelské zkušenosti i inspiraci pro všechny motoristy.

Naše spolupráce začala s cílem vytvořit médium, které nebude pouze odborným časopisem, ale nabídne čtenářům emoce, příběhy a zábavu. A právě tím si magazín našel cestu k zákazníkům – pravidelně se rozebírá do posledního výtisku na dealerských prodejnách.

Vývoj spolupráce …  

Magazín vychází dvakrát ročně v nákladu 30 000 kusů a na jeho přípravě se podílí tým 12 lidí z řad redaktorů, grafiků a fotografů.
Rozsah každého vydání je 68 stran a grafické zpracování vychází z korporátní identity značky Škoda.

Specifikem magazínu je personalizace pro dealery – zadní strana funguje jako dealerská obálka, která je uzpůsobena potřebám jednotlivých prodejců. Díky tomu se magazín stává nejen nástrojem značky, ale i praktickým marketingovým kanálem pro jednotlivé dealery.

Obsah a strategie

Magazín kombinuje:

  • novinky z automobilky,
  • uživatelské recenze vozů z pohledu různých cílových skupin (rodina, manažer, žena-řidička),
  • tipy na cestování a volný čas,
  • příběhy zaměstnanců, kteří se podílejí na výrobě vozů.


Strategie stojí na přátelské tonalitě, uvěřitelnosti a emocích. Obsah testujeme v reálných situacích – vozy představujeme při rodinných výletech, pracovních cestách nebo každodenním provozu.

Naší úlohou je kompletní produkce: 

  • příprava tematické osnovy tištěného vydání
  • uživatelské testování vozů
  • fotoprodukce
  • rozhovory, redakční a stylistické práce, jazykové korektury
  • layout a grafický zlom 
  • příprava tiskových dat

… a jedeme dál

Magazín se těší velice pozitivní odezvě. Výtisky jsou na dealerských prodejnách rychle rozebrány a zákazníci oceňují především rozmanitost a autenticitu obsahu. Přestože dosud neproběhlo systematické měření, praktický výsledek je jednoznačný – magazín se stal oblíbeným komunikačním kanálem jak pro zákazníky, tak pro dealery.

Díky vhodně zvolené distribuci zdarma prostřednictvím dealerů se obsah dostává přímo k cílové skupině a pomáhá budovat loajalitu, důvěru i image značky Škoda jako silného a spolehlivého partnera.

Odkaz na aktuální vydání

O projekt se staral náš borec v týmu

O projekt se stará naše hvězda týmu:

Markéta Klimentová

Projektový manager

Reference

Kreativní koncept "Dvojí role v životě"

#
interní reklama

Škoda Magazín

#
tištěné publikace

Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

#
on-line aktivity

Banka Creditas

#
tištěné publikace

Costa Coffee Times

#
tištěné publikace

CarTec News

#
tištěné publikace

Kreativní koncept "Dvojí role v životě"

#
interní reklama

Škoda Magazín

#
tištěné publikace

Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

#
on-line aktivity

Banka Creditas

#
tištěné publikace

Costa Coffee Times

#
tištěné publikace

CarTec News

#
tištěné publikace