Říká se, že obsah je král. Podle nás však jen obsah nestačí. Bývá většinou jednosměrný – někdo ho vytvoří, jiný konzumuje. Proto potřebujete i královnu – komunikaci. Musíte nejen mluvit ke svým zaměstnancům, ale také naslouchat tomu, co říkají. Obojí umíme na jedničku. Skvělý interní obsah a komunikaci zajišťujeme pro řadu firem z mnoha různých oborů.
Bez strategie je komunikace chaotická nebo neefektivní. Dobře nastavená strategie určuje směr, nastavuje pravidla hry a pomáhá udržet informace jasné, srozumitelné a v pohybu – napříč týmy i úrovněmi řízení.
Značka zaměstnavatele nevzniká na billboardech, ale v kuchyňce a na poradách. Pokud lidé rozumí tomu, co jejich firma dělá, proč to dělá a kam směřuje, přirozeně ji budou reprezentovat navenek – upřímně a autenticky.
Komunikace není jednosměrná ulice. Když zaměstnanci cítí, že je jim nasloucháno, mají větší chuť se zapojit, přemýšlet v souvislostech a přispívat k firmě aktivně. Fungující zpětná vazba je klíčem k důvěře i inovacím.
Nábor není jen o hledání lidí, ale o tom, jak na vás firma působí. První kontakt i první dny nováčka rozhodují o tom, jestli zůstane. Uvnitř firmy začíná důvěra – a právě interní komunikace dělá z nováčka sebevědomého člena týmu.
To, jak firma mluví, je stejně důležité jako co říká. Konzistentní vizuální styl a tón hlasu podporují důvěru a přinášejí srozumitelnost. Interní komunikace je pak nejen funkční, ale i přirozeně „vaše“.
Každá firma má svůj příběh, ve kterém se promítají její hodnoty a cíle. Budeme ho vyprávět vašim zaměstnancům. Používáme všechny moderní prostředky, aby byli vaši lidé vždy v obraze.
Dobrý obsah nepadá z nebe. Musí mít hlavu a patu, je potřeba ho dobře promyslet. Jen tak bude sloužit podle vašich představ a získá si pozornost zaměstnanců. Díky propracované strategii vám namícháme ideální koktejl interní komunikace.
Kontaktujte násInformuje, motivuje, předchází šeptandě a nedorozuměním. Předává informace ve stejné podobě a ve stejnou chvíli všem. Posiluje loajalitu, pocit rovnoprávnosti, buduje firemní kulturu. K tištěnému časopisu se navíc lidé prokazatelně rádi vracejí a více ho čtou.
Pokud jsou vaši zaměstnanci on-line, vy byste měli být taky. Vdechneme vaší interní komunikaci nový život na internetu – vyladíme váš intranet, newsletter, interní obsahový portál, ale třeba taky kariérní web.
Kontaktujte násI na sociálních sítích můžete vést smysluplnou interní komunikaci. Vytvoříme pro vás uzavřené skupiny a postaráme se o jejich náplň, vedení diskusí i zajišťování reakcí.
Vnitrofiremní kampaně fungují. Pomáhají motivovat lidi při plnění společensky odpovědných projektů, pomáhají vytvářet komunitu loajálních a angažovaných zaměstnanců. Připravíme pro vás ideu a koncept reklamy, zajistíme produkci a postaráme se o celkové vyhodnocení.
Nábor není jen o hledání lidí, ale o tom, jak na vás firma působí. První kontakt i první dny nováčka rozhodují o tom, jestli zůstane. Uvnitř firmy začíná důvěra – a právě interní komunikace dělá z nováčka sebevědomého člena týmu.
Kontaktujte násNatáčíme, tvoříme videa, animace i dynamický obsah pro sociální sítě na míru. Kreativě se u nás meze nekladou.
A rádi i fotíme! Od malého focení na sociální sítě, po velká celodenní focení s kompletní produkcí.
Pomůžeme vám navrhnout a natočit firemní podcast na míru – lidsky, srozumitelně a profesionálně. Ať už chcete sdílet vize vedení, rozhovory se zajímavými lidmi z firmy, nebo přiblížit strategii tak, aby jí každý rozuměl. Podcast je ideální pro zaměstnance v pohybu a tam, kde nestačí maily.
Kontaktujte násVytvořte z kolegů přátele a vytvoříte zdravou firemní kulturu s tvůrčí atmosférou. Máme zkušenosti s akcemi různého rozsahu, naživo i on-line. Zajistíme přípravu, organizaci eventu i potřebné zázemí. A samozřejmě kreativu, kterou budete potřebovat (scénáře, prezentace, videa apod.)